BALBOA ISLAND

Hello!
Har varit här i snart 24 timmar och jag har redan hunnit premiärbadat!
Värmen är verkligen perfekt med lagom svala brisar och det var allmänt en sjukt fin dag.
För att komma till stranden fick man åka en slags båt (som en flotte som tog tre bilar åt gången) så åkte man över till Balboa. Väl där käkade jag en tacosalad till frukost (var uppe väldigt tidigt och klippte en film http://www.youtube.com/watch?v=eKgJp53AsvE&feature=channel_video_title så därför missade jag frukosten xD) och den var sjukt god.
Efter det drog vill ett Tattoo ställe och så fick Jacob lite silver i munnen ^^
Väl vid stranden var det jättehärlig, det känns som om man har all tid i världen och man bara låg där i solen och tog det lugnt. Sen när jag skulle i vattnet var vågorna sjukt mycket högre än jag räknat med, och en våg fångade mig så att jag slog i sandbotten. Sjukt läskigt och det gjorde ont, men det var värt!! :D
Nu ska jag sova, är hur trött som helst trots att klockan "bara" är 22.09.
Lite jetlag kan nog vara avgörande för det :P
Puss och godnatt mina vänner <3
Jacob & Jacob - the Jacob's
August and a slightly confused me :)
Ze what iz dis he siiigns?

OH NO YOU DIDN'T! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0