UTGÅNG

Ja, ikväll blir det utgång med Johanna Den Bästa! :)

Vi ska dra till Sticky för att se på Obliq som spelar där,
ska bli så kul att få se dem äntligen !
Sedan hoppas jag på ännu en studioinspelning med Find Us Shorty snart,
typ göra en EP eller något som kan säljas till de som vill ha ^^
NI SOM INTE HAR GJORT DET REDAN, OCH NI SOM VILL LYSSNA IGEN;
gå in på  http://www.youtube.com/findusshorty så finner ni vår musik :)
Fått reda på saker idag om lite framtidsplaner för FUS, ska bli så spännandeeeeeeeeee! :D
MEN nu var det utgång som stod på schemat och ikväll blir det svarta tights med leopardmönster, en svart klänning och svarta klackar! Ska ta med ett par converse i väskan så jag kan byta om jag får alldeles för ont... ^^
Ska kila och byta om nu,
men lyssna gärna på mina länkar nedan.
Pusshej <3
Länkade dessa låtar;
Find Us Shorty - Why Aren't We

Find Us Shorty - You Never Know When Your Number Is Up
Obliq - Solo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0