New Day, New Worries

Gårdagen var awesome-some-some,
men det var ju väntat! :D
Nästa gång ska jag och J dra till P.C, förhoppningsvis kan folk hänga med då. Många skulle ju fira påsk igår xD
Det ska jag göra idag, M & M kommer hit, och det ska bli så kul att träffa dem.
De har ju spenderat större delen av 2011 på Cypern, så har inte träffat dem sen Januari.
Efter det ska jag och Erica fortsätta se på Inception, vi hann ju bara med halva xD

Såg den på bussen till Italien, men somnade ju till då och då så fattade ingenting,
men fy fan vad den är bra! 

Ska nu återgå till klädhögarna som ligger i mitt rum,
så ni får ha det så bra!

PUSSHEJ

BTW,
Igår kan summeras:
Dagens fråga: Hur många redigt fulla idioter krävs för att öppna en dörr?

Svar: Två. En som står och trycker förgäves på dörren, medan den andra dansar bredvid. När de sen konstaterat att dörren inte tänker ge med sig börjar båda två trycka, utan reslutat den första minuten. Till slut drar den ena idioten dörren åt andra hållet och lyckas med sina sista krafter rycka upp den.
(Fast det var inte vi som var idioterna! :D)

Sweat - Snoop Dogg (David Guetta Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0