Hej!

Nu är jag tillbaka igen, får se hur länge jag kommer kunna hålla det denna gången :)

Tror verkligen jag mår bra av att skriva av mig lite då och då :)

Såååå, vad har hänt?

Nytt år. Tvåtusenelva. 2011.
Woah, känns som att man levt i evigheter :P

Januari till Mars har varit väldigt... enformiga? 
Många minnen of course, men det känns mest som att jag kämpar med att klara av att ta studenten och försöker leva så mycket som möjligt under tiden. 

Nu är det April, och världens bästa Johanna fyller 19 om 3 dagar.
Det är även påsklov snart.
Och sedan är det bara några få veckor till studenten.
Ska bli så skönt.

Jag är stolt att jag fortfarande står på benen efter det senaste 6 månaderna av konstant kämpande.
Läste precis igenom mina gamla inlägg och såg något jag skrivit då som gjorde mig glad.
"Jag och mina närmsta vänner är sååå värda ett långt härligt och roligt sommarlov för att vi kämpar på när vi inte orkar mer. Vi härdar ut och jag älskar oss för det.
Vi är SJUKT AWESOME."
Så sant. Fast byt ut sommarlov mot student :)

Hade spelning i fredags, den tredje sammanlagt men första som inte var en tävling.
Det gick jättebra, bästa hitills och jag blev så glad över de som kom och att folk uppskattar vår musik.

Love it.
Nu ska jag snart gå och lägga mig.

Vi hörs snart igen hoppas jag :)
xo
ps. ska försöka fixa till designen någon dag jag har tid ;) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0