yeaaah

Har inte hunnit blogga förrän nu, det har varit en hektisk dag !
Började med dramarep i ca 5 h, var sjukt kul. Vi åt på Max för sushi stället har stängt på söndagar och jag testade Macho Nacho. Den var ingen succé men helt okej haha :)
Sedan bar det av till första bandrepet med endast tre medlemmar. Det gick hur bra som helst och vi funkar verkligen som band haha. Vad jag tycker i alla fall ;)

Nu ska jag photoshoppa bandlogga och affisch till dramat, sen skriva min historia presentation tills imorgon. Om 20 min blir det Gossip Girl och så blir det att gå och lägga sig sen. Tror inte jag bloggar mer idag, är ganska slutkörd. Men vi hörs, ha det så bra !  Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0