Valborgsmässoafton

Godmorgon!
Hoppas ni har haft en bra valborg :)
Jag vaknade 09.00 och var pigg..
Hahah, har inte hänt på jättelänge x)

Igår så var några av mina närmsta vänner Khatimah, Johanna och Matilda hemma hos mig :)
Vi gjorde tacos och så åt vi glass med hallon&blåbär och så dansade vi och sjöng både vanligt och sing star.
Det var hur kul som helst!
Ni är underbara<3

30 April 2010

Innan dess så hängde jag och Khatimah i stan en stund och hon fick för sig att göra ansiktsmålning.

30 April 2010
En fjäril på kinden blev det, vad tycks?

Ska snart börja plugga matte... Har ju nationella prov om tre veckor.. :S
Kommer så faila haaha

Ha en bra dag! :)
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0