Update 25 Maj 2010

Hello!
Pappas födelsedag idag :) Vi skulle firat med att äta på restaurang, men min bror har så mycket plugg så vi går ut på söndag istället. Nu ska vi snart äta sushi istället, och sen blir det tååårta hahah :D

Jag har så sjukt konstig musiksmak va? Blir galen på mig själv hahahah ! xD
Just nu lyssnar jag på find yourself, lägger upp den i ett nytt inlägg :)
Nyss lyssnade jag på allt annat än 'partymusik', jag fick för mig att lyssna på slipknot (vilket jag aldrig gör) bara för att jag hörde att Paul Gray dog igår... :(
Men jag lyssnar verkligen på det mesta hahah.

På tal om musik, YTTERLIGARE ETT PAR HÖRLURAR ÄR SÖNDER.
Jag fattar inte vad jag gör för fel, men alla mina hörlurar går sönder ! Det är glapp i en hörluren så man hör ingenting. Så länge man inte håller sladden i rätt vinkel, då kan man få ljud om man har tur... Typiskt :/
Ska kolla om jag kan få byta hörlurarna, jag menar, jag har ju inte direkt slitit av sladden eller någonting :P

Får hoppas på det bästa.

Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl strax och plugga 8) Har bara några saker kvar nu innan jag får sommarlov :D
Och idag hade vi sista speech lektionen. Jag höll ett tal och jag tror faktiskt det gick riktigt bra !

Btw, när det gäller mitt band så har vi massa planer nu :D Så söndag gäller det ! Hahah.
Har inte träffat Jacob sen han fyllde 19 (i veckan) och nu på söndag har han tagit studenten också x)
Galeeeeeeeeeeeeeet.

Imorgon ska jag träffa Johanna och ha en mysfika som vanligt. Antingen klagar vi, eller så skrattar vi. Men jag älskar våra små träffar haha, speciellt nu när vi inte träffas varje dag som vi gjorde i 7, 8 och 9an.

Ni får ha det bra era sockertoppar !

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0