Update 18/5/10

Åh vilken dag!
Först hade jag Religion A diskussion, sedan 4 timmar långt nationella prov i Matte B och sist höll jag ett tack-tal i Speech... :P Var så sjukt trött när jag kom till Cecilia efter skolan. Vi pratade, gjorde någon slags korv-wok-risoni(hette det väl? typ pasta ris)-gryta och spelade GTA haha, vi är så grymma (Y)  har snaaaaaaaaaaaart klarat första delen, och det har vi bara hållt på med sen sommar 08 x)

I alla fall, nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon  och ha drama rep hela dagen. På eftermiddagen/kvällen kommer Anna hit, och jag saknar henne så sjuuuuuukt mycket ! Ska bli jättekul :)

Ni får i alla fall ha det så bra, så hörs vi <3

ps. fick Gossip Girl 2 i namnsdagspresent, och köpte Humanoid när jag ändå höll på att beställa ;)

 
Den blev jättegod när den var klar, fast den var lite stark. Jag trodde det var sötsur sås jag la i, så jag tänkte att en matsked extra bara blir bra; men det var tydligen sweet chilli sauce x) På bilden är den dock inte riktigt färdig än :P

Wooooooohoooo! Jag är så grym, jag var verkligen en naturbegåvning på att köra bil på det här spelet :) Här står min gubbe på taket på en polisbil, yeaaaah (a)

My much longed-for beloved precious <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0