Tillbaka för stunden...

Är hemma igen, pappa var tvungen att byta bil, men vi ska snart åka tillbaka, och då blir det MATTE för mig 8) Förhoppningsvis kan jag övningsköra en del dit :)
I alla fall, det känns så sjukt härligt med långledighet! Kan verkligen inte förstå att det är fredag, det känns som söndag! :O Hahahaha :D

Erica har åkt hem nu, men det va bäst att hon följde med <3
Men nästa gång ska jag försöka ha lite bättre humör haha x)

Imorgon blir det nog filmkväll med Johanna :)

Nu ska jag kila iväg, får försöka ta en springtur så jag tränar bort allt godis vi åt igår kväll hahaha x)
Jag skyller på att det va min namnsdag (a)

Pusspusspåer <333333

ps. lägger upp en film från Coop igår, haha erica du dööödar mig x) stört skön !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0