Sommarkänslor

Oh my, har precis legat ute i trädgården och solat en stund. Snacka om sommarkänslor haha !
Nu är det ju maj, det är en av mina favoritmånader, det är verkligen första sommarmånaden.

Sitter med en skål vaniljglass, hallon och blåbär och det är verkligen sjukt gott.
Har fortsatt med matten, men det går väl som det går haha. Just nu känner jag att jag inte orkar någonting.

Övningskörde idag med! Körde i mer än 1 och en halv timme, och det gick faktiskt bra, trots att det finns mycket kvar att öva på. Men men, jag längtar tills allt sitter i ryggmärgen, så som växlingen gör nu. Det är skönt att kunna koncentrera sig på vägen och backspeglarna och allt annat man behöver lägga fokus på haha
Hoppas snart på att få köra på motorvägen :) Men ska verkligen vara bra på att köra andra vägar först.
Teoriboken kollar jag upp på måndag och så hoppas jag på körkort i sommar haha ;)

Annars så hoppas jag att eftermiddagen blir lite mer händelserik, men vi får se.
Är inte på humör för så mycket + Khatimah har smittat mig; jag är förkyld nu. Så huvudet är tungt och halsen är krasslig...
Ska fortsätta sola en stund, sen ska jag räkna om jag orkar.
Annars får det bli mjukisbyxor på och en kopp Chai Latte framför tvn typ.

Hatar 'sjuk-humöret'. Man orkar ingenting.

Ha en mysig söndag!


En vårig dag utanför skolan; Khatimah hade fortfarande rött hår då :)

April 2010
Hahahaha, inte riktigt lika smidig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0