SJUK :'/

Hemma idag också, är fortfarande sjuk :(
Men börjar bli bättre dock!

Får väl bli sängen + andra halvan av GG S01 + chokladen som är kvar haha :)
Choklad piggar faktiskt upp när man är sjuk (Y)

Saknar min 'lillasyster' jätte jättemycket! Och jag vill verkligen att vi ska hinna ses snart! ( Erica är som min syster ) Vi har ju inte haft någon smörfajt eller bitch-slap fight på JÄTTELÄNGE.
HAHAH

För övrigt ska jag iväg och klippa mig idag. Får väl lägga upp före/efter bild ;)

Aja, ska äta frukost nu och sen blir det sängen för min del...
Tråkigt när det är så fint väder ute.

Men ni får i alla fall njuta av det, för mig med! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0