Seg morgon

Sitter och har beslutsångest. Är jag frisk NOG att gå till skolan, eller ska jag vara hemma och bli FRISK?
Tror att det blir en dag till i sängen, är inte riktigt frisk än haha.
Men det börjar bli bättre (Y)

Sitter och tänker lite på New York resan.. Om du vet ställen man ska besöka, shoppingens high-lights eller något annat som jag borde tänka på inför min resa får du jättegärna skriva det i en kommentar (:

Ska ringa och sjukanmäla mig nu, och sen blir det någon film tror jag. Jag är en sån som inte kan vara hemma och vara sjuk, jag blir så uttråkad efter ett tag haha. Men Gossip Girl har fått mig att ligga bänkad framför tvn, har inte haft tid att tänka på så mycket annat ;) Så fort jag hittar den + har pengar ska jag nog köpa säsong 2. Haha :)

Ha det så bra, och njut utav sol och blå himmel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0