Regning dag, och jag är...

SJUK IGEN!

Åhhh, det blev värre efter 1 dag ur sängen. Så nu spenderar jag denna lördagen under täcket igen... :(
Typiskt.

Tur att det inte finns så mycket jag ska göra idag i alla fall, måste skriva historia redovisning dock... Men det gör jag när jag orkar. Om jag har tur så fixar mamma GG S2  ;D Höhö..

Tre saker;

1. min kompis har skaffat en sjukt cool tatuering! Galet? :O
2. jag hoppas dem har öppet på måndag, för jag ska fixa teoriböcker då (Y) var det jag skulle kolla igår men det var stängt ;)
3. jag har alltid haft något 'emot' de som är kända och yngre än mig.. det känns bara så konstigt. men en tjej med sjukt cool stil är Taylor Momsen. ville bara säga det. :)

Ha en bra lördag, träffa människor du älskar och ta livet som det kommer !


svårt att tro att detta är taylor haha (Grinchen).

Men efter det växte hon upp och nu..

.. har hennes stil verkligen blivit something.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0