Hemma

Det var verkligen en bra idé att åka hem efter International Relations.
Nu regnar det + mitt huvud värker + jag vill bara däcka i min säng typ.
Är verkligen trött på att vara sjuk och jag passerar bara 3e dagen nu...

Har laddat upp med mjukisbyxor, sov-tischa, choklad och 1a Gossip Girl säsongen :) Ska bara få i mig lite mat först; gör fullkorns fusilli med köttbullar. Bloggar mer om jag orkar och hinner... Förhoppnngsvis sover jag bort min dag och förkylning :)

Mysigt att det haglar ute, i alla fall för mig som ska vara inomhus <3

Ha det så bra, vi hörs :)



det var så svårt att välja smak, var sjukt sugen på många haha x)
jag ser jätteliten ut i mjukisbyxor och stor tshirt haha. älskar Partille-rocken tröjan. :) denna var från senaste tävlingen.

jag har alltid gillat denna serien, perfekt att titta på nu när jag är sjuk :)

var helt dyblöt när jag kom hem; fick springa hem från hållplatsen haha.

Det regnar...

... och haglar så det ser ut som snö. svårt att tro att det är maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0