Good Morning Sweethearts ;)

Har vaknat på rätt sida tror jag, men är fortfarande nervös för sen :P
Aja, hur mår ni? Jag är nästan frisk från min förkylning (Y). Idag slutar jag 1, fast ska äta lunch i skolan så 2. Vid halv tre ska jag ta pass :D

Sedan ska jag hem och packa, och sedan... så vet jag inte. Borde kanske plugga, men jag vet inte. Det blir bortprioriterat jao, men helt plötsligt så orkar man liksom inte.
Får komma igång igen sen på fredag, ska plugga massa matte inför nationella då ! Har provet på tisdag nästa vecka :P Då har vi även 'tack-tal' på speech, vilket betyder att vi ska äta festmiddag typ (=bakelser) och så.. haha, mysigt lär det bli ändå :)

Vi hörs av senare, måste komma iväg till skolan nu.

KRAMAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0