Godmorgon alla blåbär :)

Sitter i lägenheten och gick precis upp. Jag är bajsseg och kommer verkligen inte orka med att göra särskilt mycket idag. Tåget går runt tre typ, så jag kommer inte hinna med så mycket heller. Skönt att sova ut i alla fall, även om jag nu har ont i ryggen och vaknat 5 gånger under natten x)

I alla fall, igår: Jesusmanifestationen var hur bra som helst! Vet inte hur jag ska kunna beskriva, men jag ska definitivt gå på den nästa år när den också är i Göteborg (eller någon annanstans i Västra Götaland) :)

Kan berätta mer om helgen när jag kommer hem (vilket blir runt 8) för nu måste jag kolla tågtider och börja göra mig i ordning.. Måste vara på centralen om 2 ½ h :P

Hoppas ni är utvilade och får en härlig söndag, kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0