Goder Morgon, Goder Morgon, Båd' herre å fru!

Hahahah, vacker rubrik? ;)

Idag känns allt lite bättre... Men det kan bero på att igår var hur härlig som helst! Träffade många människor som jag inte träffat på 3 - 4 år, och så träffade jag galet mycket nytt folk, hur goa som helst.
Det var verkligen en härlig dag igår :)
Synd bara att jag inte är 18, annars hade jag nog hängt med ut igår ;P

I alla fall, idag kommer jag plugga sönder, har International Relations att plugga (typ 16 sidor att läsa igenom och förstå, vi har läxförhör på tisdag -.- ) och så måste jag skriva en redovisning om 1800-talets Frankrike med inriktningen Demokrati och Nationalism. Hur kul låter inte det? ;)

Så min dag kommer bli jätterolig ! 8)

I alla fall, ikväll ska jag och mamma hitta på något kul hihih :)
Kan berätta mer om det sen.

Jag känner att jag inte haft en dagens outfit på 1092830123090 år... Kanske lägger upp en ikväll :)
Igår hade jag på mig en klänning från Monki, och skorna som jag köpte i onsdags (?). Det var jättefint, och jag älskar verkligen den klänningen. Kan visa sen :)

Men nu måste jag kila, 'plikten kallar' ! ;)

Puss på er, ha en jättefin dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0