Frisören + God Natt

Tänkte bara slänga in en bild på hur mitt hår blev innan jag går och lägger mig.
Har inte gjort mycket mer än att försöka slinga det blondare...
Nu är det typ gyllenblont. Jag tycker inte man ser det så bra på bilden men aja ;)
BEHÖVDE BARA KLIPPA AV 1 CM! hihihi! sist blev det ju typ 5 - 8 cm...

Imorgon blir det nog skola för min del. Om allt går som det ska vill säga..

Sov gott allihopa, kram.


        före               -        under tiden          -            efter

Detta är min absoluta favoritlåt. Jag älskar att lyssna på den, och jag gör det nu.
Bäst är den <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah du är så vacker (L)

2010-05-05 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0