Fredagen

Det var jättemysigt på Villekulla !
Ska så dit igen med Erica, men får vänta ett tag...
Man kan verkligen inte gå dit varje dag hahah.

Erica kollade på en balklänning, verkligen sjukt fin,
men hon bestämde sig för en annan :)
Sedan bar det av till kyrkan där vi gjorde pizza, min blev ett litet hjärta. Vi pratade och bad om helanden, det var sjukt bra. Sen fick jag Kristin att bli 'beroende' av Oven Race !
Det spelet är verkligen helt beroendeframkallande hahahah.

Nu ska jag i alla fall sova, ska orka med imorgon (Y)
Puss och kram, sov gott <3


Det här var klänningen hon provade. Hon ser verkligen ut som en liten prinsessa hihi ;)

Jag vet att ihopklippningen blev sjukt ful, men klockan är 1 på natten, vem orkar liksom ? haha. Tyckte i alla fall pizzan blev mycket vacker. OCH GOD ! :D

Någon har roligt... Jag var seriöst sjukt galet pepp denna kvällen, det var otroligt ! Skrattade verkligen 24/7. Eller aa nästan i alla fall :) Hade sjukt kul och jag hoppas det blir fler roliga fredagar, gärna med mer folk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0