Dag 2 - Stockholm

Åh vad jag är trött, jag gick och la mig typ halv två imorse, så jag var nästan vaken 24 h (gick upp 3 i fredags men sov någon timma på tåget :P) Sen vaknade jag nio och frös, så jag är rätt så jättetrött idag ja.

Igår gick vi iväg till vattnet, det var jättefint ställe men jag badade inte (VAD HÄNDE DÄR kände jag), var inte så sugen typ :P Sen när vi gick hem kliar det på ryggen. Två stora myggbett :) AWZUM Q.Q

Idag ska vi på någon slags 'Jesus Manifestation'. Vet inte vad det är, men det blir säkert bra. Har varit sjukt duktig haha, fått gjort både kemin och speech, så nu har jag bara min historia redovisning kvar :D
Ska sitta och jobba med den nu en stund innan vi ska iväg.

Ni får ha en bra dag, det ska tydligen bli 23+ här ;)
Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0