AAAAAAWESOME

hahaha, eller inte.
Idag har varit en väldigt seg dag..
Jag längtar mest tills klockan blir åtta = vampire diaries :)

Just nu ligger jag och kollar på skräptv för att inte bli helt rastlös.

Ska bli skönt att kunna andas normalt, kunna börja träna och äta nyttigt igen haha. Men när man ligger i sängen så orkar man inte käka frukt. YOU NEED THE SUGAR hahaha

Jag känner att nästa vecka blir min "cleaning week". Inga sötsaker alls och minst 3 träningspass :)

Back to subject; New York. Längtar galet mycket ! Men är lite nervös för flygresan faktiskt :P Ska fixa pass imorgon. Ska även skriva nationella prov i engelska imorgon :S Får väl gå som det går x)

Nu ska jag återvända till tvn, bjuder på en bild av the big apple. Sooooooon !

Lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0