26 Maj 2010

Sitter och pluggar international relations, och lyssnar på lovesong med the cure.
Mycket bra :D

Fixar lite planer för helgen också, känns verkligen som att sommarlovet snart är här. Vi har i för sig ganska många dagar kvar, men folk börjar ju ta studenten från och med idag såå... SNART :D
Och nästa år är det jaaaaag <3

Hahah :)

Funderar på om jag skulle fota någon dag snart, det är ju ändå fint väder. Det vore väldigt kul att göra en riktig photoshoot typ, med svartvita bilder och snygga kläder, hår och smink. Hmm... Erica, are you up for it? ;)

Om 1 h och en kvart har jag webdesign, och efter fyra träffar jag Johanna. Men nu måste jag återgå till arbetet,
ha det så bra ! Puss <3

ps. don't hide the fabulous you

lovesong - the cure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0