10 Maj 2010

Idag har varit en sjukt jobbig dag. Men nu på slutet börjar humöret gå uppåt; har varit på stan med världens bästa Johanna och köpte ett sjukt snyggt linne. Sedan åkte jag till körskolan och fixade TEORIBÖCKER (!) + körlektioner :) Känner att körkortet är nära nu haha ;)

HOPPAS <3

I alla fall, längtar sjukt mycket till Onsdag då jag och bezta vänn ska åka till mitt land och ha det mysigt tillsammans med mor&far :) Ska packa redan idag tror jag, måste vara klart på onsdag MORGON :P

Ska lägga in bilder som jag glömt lägga in och så, sedan så blir det att ta det lugnt tror jag. Orkar verkligen ingenting idag. Kanske blir det övningskörning sen (Y)

Ha en bra dag, njut av solen ! Puss <3


dramarepet igår, föreställning torsdag 20 Maj !

"Nya" bandet; ritat i mina signaturfigurer ;)  ps. vi heter INTE awezome kidz, vi är bara allmänt awesome ;)

JAG LÄNGTAR SJUKT MYCKET !  Åh, jag har bara 748 inlärningsfrågor kvar ... HAHAH

Jag dog när jag såg detta linnet !  Så sjukt fint! Köpte det på Monsoon också ;)
Köpte dessa bikiniöverdelar för någon vecka sen, både kommer från Gina. Sjukt snygga, och precis det jag letat efter i åratal! :D Blev kär vid första ögonkastet hahah. Köpte dock aldrig någon underdel, men det är ju bara att kombinera med svart nertill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0