Twilight Movie Night och ett trevligt liv (?)

Så har man sett Twilight och New Moon ännu en gång på bio.
Men det var inte slut där, när klockan slog tolv fortsatte vi med Eclipse.
Twilight Movie Night på Bergakungen var underbart,
och sjukt kul!

Tack alla (Julia, Johanna, Erika, Matilda, Khatimah och Annie - anniesen.devote.se) för att ni gjorde min kväll!
Kan lägga upp bild på mina tröjor jag hade på mig (gjorde dem själv ;)) lite senare...

Nu ska jag iväg till Kåsjön för grillning och eventuellt bad med Cecilia och Matilda.
Ska bli sjukt mysigt..

Min huvudvärk plågar mig för tillfället, och så är jag stressad för allt...
Men det kommer hända mycket roligt och jag får väl tillfälle att vila imorgon.

Nu är det i alla fall bestämt att jag och Erica ska cykla till Danmark! :D
Det blir till Skagen förmodligen, vi ska boka biljetter senare ikväll.

Och så blir det Riskettan på fredag, ska ju försöka ta körkort i sommar ;)

Imorgon ska jag klippa mig och blondera håret ytterligare.. ;)

Och lördag så blir det Party.

Men nu måste jag gå, ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0