SCHOOLS OUT FOR SUMMER!

äntligen har jag också sommarlov.

Ingenting kvar, fast jag är ändå stressad...
Ska hinna packa tills imon nu haha x)

Skolavslutning gick till så här:
Först tårta och sånt i klassrummet där vi också träffade Simon, Anja och Julia som alla varit utomlands detta året... Det var jätteroligt att träffa dem igen !

Sen var vi i aulan och fick höra en redovisning om Senegal, den var sjukt rolig fast lite väl lång :P

Efter 'awards'-utdelning och några visa ord från rektorerna så stack vi till stan (Jag, Julia, Anja och Khatimah).
Vid halv tre drog vi till Slottskogen där vi träffade Annie och Amanda.
Vi låg och snackade om allt möjligt, bla. hur det gick på 'love-fronten' haha ;)

Jag åkte hem för att packa vid halv fem, och nu ska jag äta och fixa med packning, musik m.m.
Jag har faktiskt inte fattat att jag ska iväg än :P

Men det ska bli råkul!

Sitter och planerar med Malin om när vi ska ses i NY ;)

Men nu måste jag kila, har så mycket att göra :0

Ni får ha det bäst, glad sommar och ha en underbar dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0