Mys

Jag har varit en vandrande zombie idag.
Jag sov 2 h.
2 TIMMAR.

hahah

men det var mysigt och sitta under filtar, med en 'egenbyggd' grill och kasta korv, spela musik och prata.
verkligen precis vad jag behövde.

det är så jävla svårt just nu, så uppdateringen blir inte alls något bra.
men det kommer bli bättre sen.
hoppas jag.

ha det så bra så länge, kramar <3



I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean
I don't know how I got this way
I know it's not alright
So I'm breaking the habit
I'm breaking the habit
Tonight...


Kommentarer
Postat av: Martha

Haha stakars dig :P

2010-06-08 @ 19:57:18
URL: http://tosey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0