Lalala - Helg!

Åhh det är helg!
och jag skrev IR provet igår!

Så nu har jag bara webdesign inlämning kvar, sen är jag KLAR!
och så har jag INGA lektioner kvar ^^

Livet leker just nu.. nästan :)

Mamma och pappa åkte imorse, så nu känns det verkligen...
NEW YORK OM NÅGRA DAGAR! :O

Ska förmodligen träffa JULIA som kommer HEM idag! :O
Då blir det eventuellt att jag hänger med henne och hennes systrar till Liseberg (bl.a tosey.blogg.se).
Har verkligen saknat den brudeeen.

Sen så kommer ERICA hem från STHLM imorgon, och då ska vi ha feszt hemma hoz mäjj!
Hahhaha

Ska snart iväg och träffa JOHANNA i stan för att ha E-HOUSE lunch! :D

Men ni får ha det bäst så länge,
och kolla in videon..
Tjejen är GRYM på att dansa.. :)

Bjuder på lite bilder också, för att jag har haft så dålig uppdatering haha ;)

BoA - I'll Eat You Up




hahaha kände att jag hade jätteroligt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0