JAG BÖRJAR FUCKING MÅ BRA!

ÅH HELVETET BÖRJAR NÄRMA SIG SLUTET.
Inte för att jag vet att det är så, men jag vill det så mycket att jag tänker göra så det blir så.

Nu pratar jag inte bara om skolan ;)

Min lista på saker att göra igår:
* Historia Inlämning Världskrigen
* Historia Redovisnings Inlämning
* Civics UN Uppgift/Inlämning
* Science Inlämning
* Spanska Läxa
* IR Prov
* Matte Inlämning.
* Webdesign

Idag ser den ut såhär:
* Civics UN Uppgift/Inlämning
* IR Prov
* Webdesign
+
* Svenska som jag har missat.

Men jag hann göra SJUKT MYCKET IDAG! Så nu har jag snart lov.
SNART SÅÅÅÅ!

Och då ska jag ju till New York också <3
Men vill inte tänka på det förrän jag är HELT klar med allt.

Träffade världens mest underbara flicka idag,
och vi har blivit glada (?!)
Planer har vi och det kommer bli sjukt skoj.

Jag och mina närmsta vänner är sååå värda ett långt härligt och roligt sommarlov för att vi kämpar på när vi inte orkar mer. Vi härdar ut och jag älskar oss för det.
Vi är SJUKT AWESOME.

Bäst helt enkelt. <3

Nu ska jag göra klart hemsidan i Webdesign, sen sova en stund hahah ;)

Ha det bäst ! <3


Lovade ju en bild igår; min historia bok haha ;)
den är JÄTTE STOR, fast det syns inte på bilden. Den är på 1060 sidor !

Var bara tvungen att lägga upp denna bilden, ser så härligt ut.
Det var verkligen UNDERBART väder förra och förr-förra veckan.
Hoppas det kommer tillbaka i slutet av Juni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0