Fruuuktansvärt tråkigt

Jag orkar inte med skolan längre.
Jag har officiellt tagit lov...
Fast jag måste ändå göra historia, civics, webdesign, science och IR provet innan dess.

Måndag, åh måndag kom lite närmre så jag kan få smaka på LOV

HAHAHHA *kaaan misstolkas ;)*

Funderar på att skippa skolavslutning på tisdag, det känns ovärt...
Nu ska jag dyka ner i min kilotunga historia bok (kan ladda upp en bild sen)
Ska bli ROLIGT 8)
Hör av mig lite senare, ska försöka hålla bra uppdatering trots mitt sönderstressade liiiv <3

Pussochkram <3

btw, jag har nog slängt tröjan var med om olyckan i. jag kom och tänka på den idag när jag såg en man springa på precis samma övergångsställe, på grönt som blev rött, för att hinna med exakt samma spårvagn. det är läskigt som fan. och jag ville ha tröjan för att 'förverkliga' att det har hänt. det känns så långt borta liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0