Efter imorgon..

är det över och jag kan andas igen.

Många saker står dock outredda, och jag ska se vad jag kan göra åt saken imorgon.
Men det är väl som övningen vi gjorde på svenskan;
det är lättare att se saker utifrån.

Och nu har det ju gått ett tag.

Min helg ska bli en äkta chill-helg,
inräknat måndag och tisdag.

Sen drar jag till New York.

När jag vet mer om mina exakta planer lovar jag att försöka dela med mig av dem ^^
(gillar att jag säger 'lovar' och 'försöka' i samma mening (x )

Nu ska jag skriva klart om Irans politiska system, och sen sova för halv nio imorgon skriver jag mitt avgörande IR prov. Sedan ska jag göra klart UN Civics uppgiften och Webdesign i skolan.

Sen är det FINITO.
Då har jag gått klart ANDRA RING och kommer aldrig gå den igen.

Hihi (a)

Puss och kram och godnatt <3


Awesome song; Solo by Anders band Obliq.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0