dålig uppdatering x)

Jättedålig uppdatering verkligen, men det är väl så det blir nu när man har ALLT verkligen.
Jag är sjukt stressad för jag har jättemycket att göra nu in i det sista.
Andra hälften av nästa vecka kommer jag kunna pusta ut hahah ;)

Kom för övrigt på att jag ska till NEW YORK om 2 VECKOR :O
Det är snart jue!

Och sen så kommer jag gå på en sak snart, men berättar om det sen när jag är 100% säker på att det blir så :)

Men ni får ha en bra dag,
puss <3

ps. sitter och har hvitfeldskas studenter utanför fönstret som står och hoppar på flaket med hög musik. dem ska väl åka snart så man kan koncentrera sig på webdesign igen.. inte för att det är ett jobbigt ämne då hahah,  men jag längtar verkligen sjuuuukt mycket till studenten nu!

kan ju börja med att få sommarlov i för sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0