update 19/04/10

skulle ha gjort inlägg igår, men då var mitt internet nere -.-
och idag var jag till skolan tills klockan halv sju :o

har ett jättestort arbete som ska vara inne imorgon, underbart!
just nu sitter jag och försöker få klart det sista,
ska ta reda på vad Brasilien haft för 'models' dvs ideologier..
ni fattar va?

ta det lugnt, jag fattar ingenting heller x)
men det löser sig!

kommer bli bad update ett par dagar, men sen ska jag väl lyckas hitta tillfällen för inlägg :)
kanske kan hinna med att fixa designen då, när den ändå 'ligger nere' några dar? :)

idag i alla fall så lyckades jag skriva ett historia prov som jag var sådär halft förberedd på...
men jag hoppas det gick bra :)

annars så är jag sjukt pepp på att göra musik, så det blir väl att sätta mig med musikprogrammet;
bandrepet blev ju inställt igår :O

nu är det dags att återgå till arbetet, wohoo!

Ha det underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0