Stan med Johanna + stor uppsats = (Y)

Var på stan med världens bästa Johanna efter skolan!
Helt awesome ! Sen gick hon hem och bakade en tårta...
haha jag borde ha sjungt för dig vid espresso house x)
Det va sjukt kul att träffa dig idag,
och jag är sjukt pepp på att shoppa om två veckor! :D

Hittade en jättesnygg svart klänning och ett coolt skärp att ha i midjan till den.
Hittade även en skitfin kort t-shirt som kommer bli perfekt till bikini och shorts i sommar! Måste bara till gymmet och träna inför Beach 10 först haha ;)
Ska köpa det när vi ändå ska shoppa hihihi :) 
Hoppas verkligen det finns kvar då ! :P


Nu sitter jag och skriver uppsats inför UN Roleplay ...
WOHOO!

Haha, planerar resa också, jag hoppas verkligen det blir av!
Men berättar mer om det sen ;)

Nu måste jag fortsätta här,
essay'n måste bli klar tills imorgon typ.. -.-

Btw, ska försöka vara duktigare på att lägga upp bilder !
Fast jag borde verkligen köpa en ny kamera, min är 2 år typ x)
   (min mobil har till och med mer pixlar hahahah)
Förhoppningsvis så kommer jag kunna fixa min design om ett tag,
men det får bli när det lugnat ner sig i skolan.

Sov så gott alla powerpuffpinglor ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0