Sommarkänsla

Idag har varit en bra fast dålig dag.
      Åh, det blir alltid så.

Det fina vädret piggade upp mig; jag och Khatimah tog en mängd härliga vårfoton.
Ska försöka lägga upp några här ikväll/imorgon.
Måste få dem av henne först hehe ;)

Indoor Walking var verkligen kul idag :D
Och sen åkte jag hem och gjorde hemlagad pizza.
Det är verkligen den bästa pizzan :D
Det blev någon slags Hawaii (hade skinka, ost och ananas på).
Min bror tyckte den smakade något mellan Billy's Pan Pizza och vanlig pizza...
HAHAH

Nu har jag och pappa gjort iordning en fruktsallad,
det ska bli såå gott!

Ska lägga upp "dagens outfit" alldeles strax,
ska bara ta en dusch först :)

Hoppas ni har en bra fredagskväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0