Seg eftermiddag

Åh, kom hem från skolan vid 5.
Jag vill bara sova och jag har ingen matlust längre,
jag går runt och är trött hela tiden, vad händer?

Längtar bara efter att få vara hemma i några dagar,
sätta på mig ett par mjukisbyxor och kolla igenom några säsonger Scrubs, typ.
Kanske borde ta ledigt någon dag snart, så både jag och mitt huvud orkar med?

Inget Erica idag, det var ju rätt segt...
Och så såg jag nu att det blir helt konstigt (ihoptryckt typ) när man skriver inlägg med ipoden..
Men men, det får gå ändå ;)
Ska fortsätta dega här i värmen en stund, borde kolla om vi kan fixa A/C här uppe...

Mitt rum har eftermiddagssol rätt in och det blir sjuuuuukt varmt.
Hehe, och jag som klagade på den kalla vintern (a) </b>Men ändå, jag gillar lagom! :D
Ni får ha en bra kväll, kramar Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0