Restart

Så nu är jag igång igen då.
Ska bli awesome.

Denna gången ska jag verkligen ta tummen ur och blogga as often as possible...
Det är ju inte roligt med bloggar som uppdaterar 1 gång om halvåret haha,
det tycker inte jag iaf !

Får hoppas att mitt liv känns intressant då,
består väl mest av musik, plugg och kompisar...
   

Mina motton i livet är väl i stort sett;

your life, your choices - som står för att det är ens egna val, inte vad någon annan säger.
och så har vi; be yourself, everyone else is already occupied - ganska uppenbar betydelse ;)
Varför skriva på engelska? Det blir så, jag går på ett engelskt gymnasium hahah

Nu ska jag ner och äta lite mat så jag orkar plugga sen :D

Ha en awesome eftermiddag ! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0