LÄSKIGT! :S

Herregud!
Jag bestämde mig att sticka ut och springa (valde den korta sträckan på 1.1 km då det var sjukt längesen jag sprang senast, :P)
När jag kommit upp för första backen (som är lång och jobbig) så orkade jag inte längre (med min grymma kondition HAHAH xD ) så jag började gå.
Då känner jag ilningar i framtänderna och det var blodsmak alternativt lite blod bakom tänderna!
Sjukt läskigt..
Sen får jag ont i magen,
så ont att jag måste vika mig dubbel - gå några steg - vika mig dubbel.

I panik ringde jag hem, så fort jag fått täckning igen,
och då lägger jag mig ner för jag har så ont.
Efter en halv minut av att ligga ner på slätten så reser jag mig och börjar gå igen..
Då blev det bättre och bättre.

Men det var sjukt läskigt!
Den paniken haha x)

Har i alla fall lärt mig två saker; spring aldrig ensam & gå på toa innan.
Jag var så jävla kissnödig, så var ju typ tvungen å gömma mig bakom en buske HAHA x)

Aja, så kan det gå!
Nästa gång får jag springa lite lugnare och med en kompis hihi :)
Det är vid såna här tillfällen man förstår varför man springer cross-trainer på gym istället xD
Ska på Indoor-walking på fredag (Y)

Hahah, ha en fortsatt lugn onsdag kväll,
hälsningar "träningsfreaket" (=latmasken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0