Home Sweet Home

Åh vad härligt det var att komma hem!

Dagen har varit allt.
I skolan var tårarna nära,
men efter skolan träffade jag Erica för att fika på Espresso House..
Sen när hon skulle köpa en underklänning så träffade vi Johanna, som hängde på oss.
Det muntrade verkligen upp mig, dem är världens bästa tjejor <3

När jag var klar i stan (runt fem) var det dags för konfan.
Jag och Rebecka gjorde typ ingenting eftersom vi ändå inte kan vara med på söndag...
Så vi gick därifrån och käkade glass istället (Y) ... tror det var min första för iår .. :P
Det blev en lång, sjukt mysigt promenad istället,
lite kallt, men underbart.
Thank you so much <3

Nu är man hemma...
Pustar ut lite efter den hektiska veckan och UN inlämningen...
Men det blir tyvärr ingen lång vilan för imorgon blir det ännu mer plugg >.<
Hahah, vilket liv man har x)

På söndag blir det bandrep i alla fall, är sjuuukt pepp på det!
Förhoppningsvis kan vi fota till singeln också :D

Nu ska jag återgå till det jag höll på med (typ... sega vid datorn haha (8 )
Men ni får ha det bäst, hörs imon !

Puss och sov gott ;* 

ps. imorgon måste jag komma ihåg kameran haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0