Godmorgon!

Åh det är så fint väder idag va!
Och jag är på braaaaaaaaaa humör :D

Igår kväll satt jag och klagade på allt allt allt,
jag tror jag klagade hål på min mammas huvud haha x)
Jag klagade och grät så mycket att jag skrattade åt mig själv...

Men jag tror att det är därför jag är så glad idag.
Idag ska bli en bra dag.

Oftast när det känns bra så vågar man inte vara glad för man känner att det är för bra för att vara sant.
Men jag tror det kanske är för att man tänker så som dagen inte blir bra.
Så nu har jag i alla fall inställningen; det här är en bra dag hihi ;D

Sitter på engelska nu,
sen har jag science - lunch - matte.
Så slutar jag 14.50 :P
Ikväll blir det indoor walking och sen ska jag plugga historia >.<
Ska bli "jäähääätteroliggt!"
Men Erica kanske kommer över så pluggar vi tsm istället,
hahahah, "pluggar" (= pratar om allt annat haha)

Men jag måste få gjort något för resten av helgen har jag fullt upp,
och jag har historiaprov på MÅNDAG :S
Amerikanska och Franska Revolutionen, awesome (Y)

Ska försöka slänga upp en "dagens outfit" sen...
Hahahah, jag är så sjukt dålig på sånt,
men tänkte att det nog blir roligare att läsa om jag lägger upp sånt.
Om nu någon ens vill veta vad jag har på mig ahhahahah x)

Ha en bra dag !
och glöm inte att käka en glass i solen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0