Godmorgon Solstrålar !

Har jättebråttom, ska hinna med en buss som går om 10 min :P

Men tänkte bara uppdatera lite fort;
Jag var helt död imorse när mamma kom och väckte mig vid halvtolv.
Hade "bara" varit uppe till halv 2 så förstod inte varför :P
Sen somnade jag om, 
tills jag blir väckt av min bror som kommer in och hoppar och dansar till låten
"E du vaken Lars?"
Gick upp 20 över 12 hahah x)

Det var sjukt kul...
Men jag sen fick jag typ huvudvärk x)

Nu ska jag kila till stan, ska jobba med vårat UN - arbete...
Och sen ska jag nog köpa en klänning jag har kollat på ett tag nu.

Visar sen, om jag köper nått :)

Ha det awesome, och njuuut av solen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0