Godmorgon :)

Idag vaknade jag i alla fall på rätt sida..

Men herregud vad allt ska bli problem!
Förutom att min skolavslutning ligger då så tar en av mina närmsta vänner STUDENTEN under Konfalägret...
Så nu får jag se hur jag gör med allt, kanske blir att komma upp någon dag bara :P

Och kommer få omboka Stockholm också!
Det suger xD

Och som gräddet på moset så funkar inte mitt datorljud nu.
Har allt på max typ, hör ingenting!
Inte ens med hörlurar x)
Aaaaaaah!

Längtar dock rååmycket till New York nu!
Och hoppas kunna slänga in en resa till London innan det blir sommarlov ;)
För övrigt; sommarjobb haha !
Johanna, vi måste gå och söka det nu :)

Annars har morgonen ändå varit helt okej.
Ska kila iväg till skolan nu,
men vi hörs väl!

Ha en underbar valborgsmässoafton,
och ta det lugnt med spriten ;)
     annars ångrar du det dagen efter hahah

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0